sobota 18. května 2013

Ve správný čas - na správném místě .....

Byla jsem včera nakupovat s kamarádkou v Megapixelu. Nejenže si odnesla opravdu špičkový objektiv, ale navíc jsem byly pozvány na bezplatný workshop od společnosti Fomei. I když bylo těsně přes zavíračkou, stihly jsme vyzkoušet bezdrátové záblesky se stroboskopem. Jsem ohromená, už vím co pořídím dál do své sbírky :))))))))))))))))))))))). Chvíli jsem čučela a nechápala, ale stačilo pár minut a byla jsem ve svém živlu. Šla s námi půlka mých dětí (Kačka), chvíli koukala na Krtečka a pak se zájmem pozorovala, jak "ten pán" hází do vody peníze, jablka, lije vodu do prázdné sklenice ...... Pak jsme ještě zašly na kafíčko a dle vyjádření Kačky - prý to byl s tetou super výlet :DDDD

P.S. fotky jsou hodně říznuté z původního formátu, což se bohužel podepsalo na kvalitě, ale tak to víte, bála jsem se se svým miláčkem jít blíž a být zmáčená, co kdybychom se oba rozpustili :DDDDD









Žádné komentáře:

Okomentovat