pondělí 17. června 2013

Víkendový výlet Lipno - sobota 15.6.2013

Už dlouho jsme plánovali, že s kamarády vyrazíme někam na víkend. Většinou jezdíme v září na kola a líbí se nám to, takže jsme se domluvili ještě na jeden víkend před prázdninami. Vybrali jsme chatu přímo u lanovky na Kramolín, tahle chata je "uprostřed dění", vše dostupné pěšky v blízkém okolí. http://www.chatalanovka.cz/ 

Ivoš měl noční, naštěstí se domluvil s kolegou, že alespoň část za něho vezme, takže směr Lipno jsme mohli vyrazit celkem slušně kolem sedmé hodiny. Řídila jsem, Ivoš rozdával proviant a držel děti na uzdě, aby mi moc nekrafaly do řízení :)))))). Dorazili jsme po půl jedenácté, takže jsme akorát stihli vybalit a usnout. 

V sobotu ráno sluníčko nebylo vidět kvůli oparu nad Lipnem, postupně se ale "mlha" začala zvedat a bylo opravdu krásně. Vyrazila jsem s Eliškou pro snídani, jenže ještě nebylo otevřeno, tak jsem se vydaly směr přístav Marina Lipno. Tak úžasný pohled se mi už dloho nenaskytl. Bohužel foťák včetně velkého mobilu zůstaly na pokoji :(( 


Po snídani a kafíčku jsme vyrazili všichni na lanovku - směr Stezka korunami stromů http://www.stezkakorunamistromu.cz/ 

 

 


 



Ta červená chata uprostřed u parkoviště je "naše"  



Dolů se mohlo jet velkým tobogánem, tentokrát jsem nevynechala ani já :DDDD








Druhou zastávkou na sobotním výletu byla bobová dráha, dlouhá je hodně, ale víc se nám líbilo na bobovce u Sněžky. 



Pak se naše holky rozhodly, že se naučí lítat .........
 


 tohle není modýlek :DDDDDDD

Dále jsme ještě navštívili místní Aquapark a zašli si na úžasnou večeři, ale z toho nemám jedinou fotku, všechny fotící hračky zůstaly zamčené na pokoji. Tak rychle, jak jsem usnula v sobotu, už se mi dlouho nepodařilo :))))))))


Žádné komentáře:

Okomentovat