pátek 23. prosince 2011

ADVENTNÍ KALENDÁŘ 2011

Tohle byl od holek super nápad, prostě takový adventní kalendář plný fotografií, jsem zvědavá jak dlouho to vydržím ....

23. prosince 2011 - Po roce vánoce, vánoce přicházejí .......


22. prosice 2011 - bylo to hodně emotivní, tolik svíček pohromadě jsem v životě neviděla 


21. prosince 2011 - kapra už máme tak teď už jen ten stromeček


20. prosince 2011 - příroda stále ještě překvapuje ...


19. prosince 2011 - vidím svět jinýma očima, fotím si tuhle nádheru a pán stojící za mnou mi vysvětluje, že máme nejhnusnější zastávku v republice, asi jsem divá, ale mě se to líbí ......


18. prosince 2011 - opět jedna vzpomínková


17. prosince 2011 - teda to byl super den, srazík s holkama byl báječný, dlouho jsem se tak nezasmála, díky holkám jsem ty davy vůbec nevnímala, kočky MOC DÍKY........


16. prosince 2011 - jelikož jsem tento den neměla žádnou inspiraci, sáhla jsem po starých fotkách. Tahle fotka je jedna z prvních, která loni touhle dobou vznikla, není to žádná sláva, ale prostě je to krásná vzpomínka na ten můj "začátek" ....



15. prosince 2011 - když objektiv krásně "maže"......


14. prosince 2011 - bohužel tento den se mi nepodařilo vzít mazlíka do ruky, takže dávám fotku ze dne následujícího. Holky moc toužily po stromečku doma, každý rok totiž vyrážíme hned 23. prosince na chatu a zůstáváme až do nového roku, takže konečně se jim přání splnilo, měli velkou radost a byla to zábava


13. prosince 2011 - já už nevím, co mám fotit a to je teprve půlka :-DD


12. prosince 2011 - tak jsme si s holkama trošku zablbly ........


11. prosince 2011 - poslouchání je hrozně chytlo, nějak zapomněli i na pohádky v telce



10. prosince 2011 - je to velký den, moje berušky už nejsou žádná miminka, ale pomalu a jistě se z nich stávají puberťačky - dnes je to přesně 6 let, kdy přišly na svět a úplně nám změnily celý svět - zlatíčka moje, moc vám děkujeme - táta a máma



9. prosince 2011 - ta fotka je v základu fakt děsná, ale mě je prostě srdci milá, foceno ráno ve školce


8. prosince 2011 - dneska jsem neměla skoro žádnou příležitost vyndat foťák a to jsem ho měla celý den s sebou. Až večer cestou domů, takže opravu jen takový cvak



7. prosince 2011 - vytáhla jsem stará světýlka a zkoušela, k dokonalosti to má ještě hodně daleko :-D


6. prosince 2011 - je mi blbě, bolí mě v krku, začínám mít rýmu, všichni už spí, tak si tu tak u televize opět háčkuji, prostě mě to vzalo, tohle bude šála k níže publikované čepici : -))) zítra už konečně musím cvaknout něco vánočního ....


5. prosince 2011 - Jako každý rok jsme navštívili s přáteli naši oblíbenou cukrárnu, tentorkát i s čertem, mikulášem a andílky. Nevím proč, ale naše děti se čerta nebály, rozmlouvaly s ním jak to chodí v pekle a co jak příští rok budou dělat jinak, aby je do pekla neodnes. Bylo to super, opět jsme si to užili. Bohužel, když drží čert, jedno dítko tak to druhé se prostě hnout musí ... :-DD


4. prosince 2011 - a je hotovo .....



3. prosince 2011 - přesně tohle vystihuje celý můj den, s mamkou a holkama jsme pekly perníčky, mezi tím jsem dodělávala Elišce čepici


2. prosince 2011 - musela jsem vzít holky s sebou do práce, byly moc hodné a jak by ne, koukaly celý den na pohádky :-D


1. prosince 2011 - holky mi pomáhají stavět svíčky, umí ta čísílka fakt krásně :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat